2023-05-10 14:00Pressmeddelande

Demo Group går upp som premiumpartner – döper om loungen

BK Häcken. Foto: BildbyrånBK Häcken. Foto: Bildbyrån

Demo Group utökar sitt samarbete med BK Häcken och går upp till att bli premiumpartner. Samtidigt döps loungen på Bravida Arena om till Demo Group Lounge.

Demo Group anslöt som partner till BK Häcken för nästan tio år sedan – ett samarbete som genom åren har växt. Partnerskapet har i dag växt sig så starkt att Demo Group väljer att gå från att vara officiell partner till premiumpartner.
– Vi hade hört talas om ett bra nätverk man kunde göra bra business i. Det gick ett, två år, sedan började det att växa fram någonting inombords i personerna i föreningen, föreningen i sig, målen och hur dem arbetar. Det blev naturligt att ta steg för steg och klättra i sponsortavlan, om man säger så. Att vara där vi ligger nu, det är fantastiskt bra. Vi är jättestolta och jättenöjda att förknippas med den här underbara föreningen, säger Pierre Andersson, vd för Demo Group.
I samband med det utökade partnerskapet döps loungen på Bravida Arena om till Demo Group Lounge.
– Vi på Demo Group är stolta premiumpartners från och med 2023, här på Bravida Arena till BK Häcken. I stort innebär det att vi har döpt om loungen till Demo Group Lounge. Det kommer innebära en bättre upplevelse, säger Pierre Andersson.

Thomas Anderson, försäljningschef på BK Häcken, är även han glad över att utöka samarbetet tillsammans med Demo Group.
– Det är kul att vi fortsatt utvecklar vårt samarbete och det gläder oss att Demo Group kliver upp som en premiumpartner till klubben. Vi ser även fram emot deras utveckling av vår lounge på Bravida Arena samtidigt vi i övrigt fortsätter att växa och utvecklas tillsammans, säger han.

Thomas Andersson
Försäljningschef